Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Wij hebben verschillende verzendopties voor verschillende productcategorieën. Op de productpagina's lees je welke verzendopties voor het desbetreffende product van toepassing is.

  1. Omdat wij een gezondheidswinkel zijn die vooral lokaal actief is (op 2 markten in de gemeente Molenlanden) verzenden wij over het algemeen geen producten met PostNL, DHL, UPS, DPD of een andere pakketvervoerder. Indien u contact met ons opneemt, kunnen wij overwegen een uitzondering te maken. Echter, vanwege de fragiele aard van onze producten is een pakketverzending in veel gevallen af te raden en volledig voor eigen risico.
  2. Heeft u een bestelling geplaatst dan kunt u die ophalen op de woensdagmarkt in Groot-Ammers (13.00u - 17.00u) of de donderdagmarkt in Nieuw-Lekkerland (13.00u - 17.00u). Bestellingen om op te halen op de woensdagmarkt in Groot-Ammers kunt u tot woensdagochtend 10.00u doorgeven. Bestellingen om op te halen op de donderdagmarkt in Nieuw-Lekkerland kunt u tot donderdagochtend 10.00u doorgeven.
  3. Wij bezorgen uitsluitend in de gemeente Molenlanden op woensdag, donderdag of vrijdag van s'ochtends 8.30u - 12.00u in de middag. Wij vragen om een bijdrage in de bezorgkosten van €2,50 per bestelling. Bestellingen om te bezorgen op woensdagochtend kunt u tot de avond ervoor, dinsdag 20.00u doorgeven. Bestellingen om te bezorgen op donderdagochtend kunt u tot de avond ervoor, woensdag 20.00u doorgeven. Bestellingen om te bezorgen op vrijdagochtend kunt u tot de avond ervoor, donderdag 20.00u doorgeven.